Міжнародний туристичний тиждень триває на Закарпатті

Міжнародна туристична виставка-ярмарок «Тур’євроцентр-2019» – один із заходів, які організовують у краї у рамках Мжнародного туристичного тижня. Для Ужгорода це вже традиційна вісімнадцята виставка, яка пройшла 19 вересня в культурно-історичному центрі «Совине гніздо». Учасники з районів Закарпаття, різних куточків України та зі Словаччини, Чехії та Угорщини представили свій туристичний потенціал, презентували туристичні об‘єкти, проекти та експозиції. Крім того, обмінялися досвідом, налагодили партнерські стосунки та розширили співпрацю. А 20 вересня продовжили діалог на туристичному форумі.

Усі райони Закарпаття та 11 регіонів України презентували туристичний потенціал на XVIII міжнародній туристичній виставці-ярмарку «Тур’євроцентр-Закарпаття 2019» в Ужгороді. Цьогорічний захід розширив свою географію і до участі долучилися 11 представників зі Словаччини, один з Чехії та чотири з Угорщини.

Локацією для експозиції виставки-ярмарку обрали культурно- історичний центр «Совине гніздо». Туристичне свято відкрили урочисто. Цього року акцент заходу не гастрономічний розвиток туризму, як минулоріч, а ділова співпраця туроб’єктів. Експозиція «Тур’євроцентр-Закарпаття 2019» тривала всього один день – 19 вересня.

Діалог продовжили наступного дня. Оскільки 2019 рік оголошений у Закарпатті Роком SPA і Wellness, на заході підбили не практичні, а радше бюрократичні підсумки.

Захід провели у рамках Міжнародного тижня у Закарпатті, де туризм та рекреація визначені як один пріоритетних напрямків розвитку краю, а одними з найбільш конкурентноспроможних та перспективних у цьому напрямку вважаються бальнеологічні та оздоровчі послуги.

«Нові послуги в бальнеології та Wellness Закарпаття» – така тема спонукала до конструктивного діалогу представників туристичного бізнесу, медичних та освітніх закладів, наукових організацій та владних структур різних рівнів.

Обговорили й інші проблеми на шляху промоції та розвитку SPA і Wellness у Закарпатті. Крім того, презентували і доповідь про нанесення джерел на карту вздовж Закарпатського туристичного шляху – це маршрут гірськими вершинами наших Карпат протяжністю понад 400 км.

Загалом діалог виявся інформаційно насиченим, плідним на нові контакти та обмін досвідом. Подібні заходи триватимуть у всіх районах Закарпаття у рамках Міжнародного туристичного тижня, що триватиме до 27 вересня. А гасло «Все буде туризм!» для Закарпаття залишається актуальним і надалі.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

20 − twelve =