Бренд «Вино Закарпаття» експерти з Франції супроводжуватимуть до світового визнання

«Бордо – Закарпаття» – довгострокова програма співробітництва з провідними фахівцями виноробства Франції, яка стартувала 22 листопада. Мета проєкту – розвиток бренду «Вино Закарпаття», підвищення якості місцевих вин краю через навчання виноробів, розвиток винного туризму, популяризація винної культури в Україні, промоція українського вина як у межах держави, так і за кордоном.

Ініціювалала співпрацю з французькими виноробами і, власне, програму компанія «Шато Чизай». Бордо обрали не випадково! Це регіон №1 у Франції з виноробства і винного туризму, який ефективно розвивається та приносить дохід. І так схожий із Закарпаттям.

Франції знадобилося століття, аби стати всесвітньовідомою і популярною у галузі виноробства. Аби зробити в Україні це набагато швидше вирішили перейняти досвід, навчити молодь та підняти рівень виноробів.

Говорили також про потенціал Закарпаття у сфері виноробства та винного туризму, про те як його максимально ефективно використовувати, про необхідність підтримки з боку держави та, власне, як перетворити бажання ініціативних людей у реальність.

Франзузькі фахівці поділилися досвідом промоції – у Бордо винороби з кожної пляшки платять невеликий податок, а потім ці кошти використовують для участі у міжнародних виставках. Рекомендують 80% збувати в країні, решту – за кордоном. Адже турист хоче скуштувати українське вино, а не італійське, іспанське тощо, проте наразі у ресторанах не пропонують наше вино. Але ж найкраща реклама, як кажуть у Франції, – «із вуст – у вухо»!

Від слів перейшли до діла. У рамках першого – освітнього – етапу реалізації програми «Бордо-Закарпаття» французькі фахівці провели відкриту лекцію на тему: «Бордо: виноробство і регіональний розвиток» на базі УжНУ.

Вино – це символ цивілізації: з цього меседжу почалася лекція. Найдавніші спогади про вино датуються 6 тис. років до н.е. в Грузії, а знахідки стародавнього вина фіксуються у 4100 році до н.е. Але розповіли слухачам не тільки про історію виноробства.

Виноробом не народжуються, цьому можна, як і будь-якій професії, навчитися. Більше того, якщо розвивати знання і навички у цій сфері, можна досягти успіху в рідній країні, і не виїжджати за кордон на заробітки. А виноробство – саме та перспективна галузь для Закарпаття, яка може дати робочі місця, гідні зарплати та сприяти економічному розвитку регіону.

Відкриті лекції та майстеркласи французькі фахівці дадуть не тільки в Ужгороді, а й Берегові та Сваляві. У планах – консультування, обмін досвідом, і не тільки теоретичиним: програмою передбачено безкоштовне навчання і стажування. Представники регіону Бордо вірять в успіх і погодилися на супровід бренду «Вино Закарпаття» до світового визнання.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fourteen − 5 =