З приходом весни дорожня ситуація ще більше погіршилася. Нині подолати з півсотні кілометрів закарпатських доріг – випробування неабияке, при цьому часу затратити треба удвічі більше, ніж ще восени.
Окремі ділянки – як решето, тому й ДТП почастішали. Усувати ямковість хоч вже і розпочали, однак поки це суттєво ситуацію не міняє.
Цієї весни закарпатські дороги з двома смугами для руху перетворилися на справжнісінький автобам: кілька смуг і один напрямок. Це вимушений крок водіїв, адже таку кількість ям, яка присутня на наших шляхах, об’їхати без маневрів неможливо.
Аби подолати з півсотні кілометрів, треба витратити майже 2 години часу, що удвічі більше, ніж, до прикладу, ще восени. Окремі ділянки – як решето, відтак й аварії почастішали. Днями заступник міністра інфраструктури України, інспектуючи дороги Закарпаття, й сам потрапив в ДТП. Віктор Довгань прокоментував «М-студіо» не лише ниішню дорожню ситуацію, а й назвав пріоритетні напрямки дорожнього ремонту.
Усувати ямковість на Н-09 вже розпочали. Дорожників ми помітили на межі Іршавського та Виноградівського районів, а також у Тячівському. В останньому – залатані ями між Буштином і Тячевом, тут рух інтенсивніший, без заторів.
Аварійне відновлення проїзної частини в області здійснюють в 5 напрямках. На цих ділянках проводитимуть і середні та капітальні ремонти. Після проведення тендерів із настанням сприятливих умов ремонтні роботи дорожники розпочнуть одразу.