Хустський район почав отримувати гроші за послуги ЦНАПу

Більше року кошти, які сплачувалися за послуги ЦНАПу при Хустській РДА, надходили не до районної, а до міської казни. Увесь цей час районна влада намагалася довести, що таке зарахування коштів безпідставне і не відповідає чинному законодавству України. І нарешті до них прислухалися: з Мінфіну надіслано лист-роз’яснення, в якому чітко вказано, куди мають надходити кошти за адмінпослуги, здійснені через ЦНАП при адміністрації. Відтак з 3-го вересня у районі з’явилися додаткові надходження.

Центр надання адміністративних послуг при Хустській РДА діє вже 5-й рік поспіль. Наразі тут надають 72 адмінпослуги, 20 з яких є найбільш затребуваними і всього кілька з них – платні. Серед платних – послуги відділу Держгеокадастру в Хустському районі, витяг з Державного земельного кадастру, надання відомостей та викопіювання з кадастрової карти.

Власне, за роки роботи ЦНАПу таки найбільший ажіотаж припав на кінець 2015-го року, коли тут надавали так звану паспортну послугу – виготовлення нових паспортів, заміна пошкоджених або втрачених, чи заміна їх у зв’язку зі зміною прізвища.

Пан Сергій Комендант працює у ЦНАПі адміністратором, відтак він очі і вуха центру. Чоловік пригадує, що за один день, а це 8 робочих годин, їм вдалося надати адміністративні послуги аж 9-м десяткам клієнтів, декілька з яких оформляли відразу по кілька послуг, відтак тоді було надано всього 135 послуг.

У обов’язки чоловіка входить прийом заяв від громадян, консультування їх та видача документів. Так чітко і оперативно виконують свою роботу усі працівники ЦНАПу.

Однак більше року кошти, які сплачувалися за послуги ЦНАПу при Хустській РДА, надходили не до районної, а до міської казни. Увесь цей час районна влада намагалася довести, що таке зарахування коштів безпідставне і не відповідає чинному законодавству України.

Голова райадміністрації Назарій Павлій каже, що тривалий час усі їх зусилля та доводи були марними. І що Їх переконували у зворотному, відтак стверджували, що всі кошти, які надходять за платні адмінпослуги, повинні лягати виключно на рахунки міста. Однак вони все одно продовжували стояти на своєму і йти далі у цьому питанні.

Так, з Мінфіну надіслано лист – роз’яснення, в якому чітко вказано, куди мають надходити кошти за адмінпослуги, здійснені через ЦНАП при адміністрації: «…сплата за надання інших адміністративних послуг, що справляється за місцем надання у Центрі, який створений при районній державній адміністрації, зараховується до районного бюджету».

Тож, наразі втрати району склали близько 28-ми тисяч гривень. Однак, враховуючи зміни, наразі, за 15 днів вересня, додаткові надходження до райбюджету вже становлять близько 2-х тисяч і надалі ця сума тільки зростатиме.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × one =