«Укрзалізниця» пояснила, чому закриває вантажні станції на Закарпатті

Укрзалізниця не може обслуговувати малодіяльні та збиткові станції на Закарпатті. Про це йдеться у листі-відповіді товариства, яке отримала Закарпатська обласна рада.

На засіданні 12-ї сесії облради депутати звернулися до уряду України та ПАТ «Українська залізниця» щодо недопущення закриття вантажних операцій на залізничних станціях: Берегово, Рокосово, Чорнотисів, Есень, Ясіня, Великий Березний, Рахів, Жорнава, Солотвино ІІ, Боржава, Тячів, Буштино, Кольчино.

Днями на адресу обласної ради надійшла відповідь від Укрзалізниці, де зазначається, що Укрзалізниця провела аналіз діяльності вантажних станцій та визначила перелік станцій з незначним обсягом роботи. Проведені переговорні процеси з бізнес-спільнотою та озвучено в ЗМІ позицію Укрзалізниці щодо перспектив з покращення роботи з ефективного використання інфраструктури та її об’єктів.

Також наголошується, що відповідно до Тарифного керівництва № 4 залізниць України роздільні пункти, які вказані у Зверненні, відкриті для виконання комерційних операцій, пов’язаних з перевезенням вантажів. За 2017 рік середньодобовий вагонообіг по цих станціях становив від 0,13 до 2,87 вагона на добу. Організація перевезення вантажів здійснюється на договірних засадах.

У листі також йдеться: «На жаль, на сьогодні у ПАТ «Укрзалізниця» відсутні технічні та технологічні можливості надавати послуги на таких малодіяльних та збиткових станціях через дефіцит тягового рухомого складу, а як суб’єкт господарської діяльності товариство не в змозі на безкомпенсаційній основі утримувати збиткову інфраструктуру. Зауважуємо, що перевезення вантажів можливо здійснювати зі станцій, на яких обмеження не діють. Так, наприклад, зі станції Мукачево, що знаходиться на відстані 6 км від станції Кольчино; зі станції Королево, що знаходиться на відстані 7 км від станції Рокосово», – підкреслюється в листі-відповіді. Укрзалізниця додає: «Питання подальшої роботи вищенаведених станцій для виконання комерційних операцій буде розглядатися за умови компенсації витрат, пов’язаних з обслуговуванням малодіяльних та збиткових об’єктів інфраструктури, за рахунок підприємств, що обслуговуються станціями».

Про автора

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × 1 =