Транспортна стратегія України

Транспортна стратегія України 2020 – провалилася. Заплановане не виконано, каже заступник міністра інфраструктури, зокрема через втрату території Криму, частини сходу та підписання угоди про асоціацію. Плани змінились,тепер – напрямок на Захід. В уряді пропонують нову транспортну стратегію 2030.

На Закарпаття приїхали, аби обговорити ті проекти в області, у реалізації яких потрібна допомога уряду. На думку міністра основні напрямки – втілення в життя Угорького кредиту у сумі 50 млн. на будівництво основних доріг, що ведуть до кордонів. Другий проект, яким планують зайнятися – аеропорт. Голова ОДА до стратегії ставиться скептично. Каже: у стратегію не вірить, в міністерстві лиш обіцяють, а аеропорт треба продати. Ще один напрямок, у якому планують допомагати з міністерства – залізниця. Міркують над тим, аби відкрити з Мукачева швидкісне сполучення до Будапешту. На зустрічі з фахівцями галузі транспортної інфраструктури області був присутній і представник ЄС, який вивчає це питання. Наголосив: крига скресла, і це – добре, адже в результаті втілення стратегії Україна отримає можливість збільшення експорту до європейських країн.

За ідеєю, транспортна стратегія має забезпечити європейську інтеграцію України. Це і сприяння у вантажних перевезеннях, і відкриття нових пасажирських маршрутів міжУкраїною та ЄС. Обрані проекти можуть бути реалізовані не лише за бюджетний рахунок , а і коштів від Єврокомісії, та кредитів Ексимбанку Китаю. Тож варто сподіватися, що новостворену стратегію не спіткає таж участь, що попередню.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 − 11 =