В рамках ухваленої реформи охорони здоров’я, в Україні започатковують і нові підходи до лікування. Серед них – так звана електронна система реєстрації та ведення відносин лікаря та пацієнта. Вона отримала назву eHealth, яка складається з двох компонентів: Медичних інформаційних систем та Центрального компоненту. Іншими словами, це велика електронна база, до якої будуть занесені всі медичні заклади первинного рівня а також лікарі, які там працюють. Далі справа за самими пацієнтами, які повинні вибравши свого лікаря, підписати з ним так-звану декларацію, яка також буде занесена в електронну систему. Для того аби дізнатись як саме працює нововведення, фахівці з Києва та Харкова навідались на Закарпаття, де зібравши лікарів первинної ланки з усієї області, намагались покроково роз’яснити роботу з електронною системою. На Закарпатті, одними із піонерів введення електронної системи eHealth є первинні заклади охорони здоров’я Мукачева. Вже протягом цього місяця вони очікують підключення до медичних інформаційних систем, тим самим даючи старт реєстрації пацієнтів які підписали декларацію з лікарем якого вони обрали. В Ужгороді, для продуктивного початку роботи електронної системи реєстрації пацієнтів, для первинних закладів охорони здоров’я були закуплені ноутбуки. Також наразі ведеться активна робота з пацієнтами щодо пошуку свого лікаря та укладання з ним відповідної декларацій, яка в недалекому майбутньому буде занесена до електронної системи реєстрації eHealth. Наразі програма працює в тестовому режимі. Її термін закінчиться у вересні 2018 року. Саме до цього часу, кожен українець повинен укласти договір з лікарем якого він обрав та бути зареєстрованим у електронній системі eHealth. Далі ж розпочнеться наступний етап, а саме створення та ведення електронної медичної картки пацієнта.