Президентська виборча кампанія -2019

Неочікуваністю, конкретністю, а також використанням кандидатами у президенти маніпулятивних технологій у подачі  інформації, відрізняться передвиборчі перегони 2019 року від попередніх. Експерти кажуть, кандидати використовують чорний піар.Особливістю поточної кампанії є наближення після неї парламентської. Партії, які висунули кандидатів у президенти, абсолютно дублюють кампанії президентську кампанію із парламентською, чим самим готуються до виборів восени.  Однак через це виходить, так, що обіцянки майбутніх президентів не співпадають з повноваженнями гаранта.Відмічають експерти і кволу роботу штабів на Закарпатті. Кажуть мало проводиться робота з людьми. Мало обіцянок , щодо справжніх потреб регіону. Однак політолог, Віктор Пащенко каже, зустрічі з кандидатами, інформування про нього через штаби – ці всі передвиборчі технології в минулому.  Нині, широко  застосовують найрізноманітніші сучасні технології. Відео в ютуб, спілкування з виборцями через соцмережі. Однак найбільш неочікуваним у цьогорічній кампанії, прихід несподіваних політиків.Найпозитивнішою зміною кампанії, політологи вважають відсутність жорсткого протистояння сходу і заходу.  Що стосується прогнозів, то тут  кажуть, спрогнозувати важко.  Інтрига з кожним днем зростає, і це ще одна особливість цьогорічної кампанії.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

sixteen − sixteen =