Відсутність товарних вагонів, які відіграють основну роль у транспортуванні сировини для асфальтних заводів, зокрема щебеню, почала відображатись на ремонті закарпатських доріг. Так, у Рахівському районі румунська компанія “Трамеко”, яка займається дорожнім ремонтом, не в змозі його продовжувати через відсутність асфальту, хоча матеріали оплатила ще в червні.
Сьогодні підприємство продовжує працювати. В силу своїх можливостей підрядник виконуватиме технічні роботи, до яких не потрібно залучати асфальт. Однак без нього завершити виконання поставленого плану дорожнього ремонту неможливо. Завезення ж асфальту з Румунії, як це робили в минулому, піднімає його ціну щонайменше вдвічі, що є нерентабельним та потребує більшого фінансування.
В обласній адміністрації кажуть – неодноразово звертались до Уряду з проханням усунути проблеми з поставкою залізничних товарних вагонів. Частково проблема зрушила з місця, коли було розблоковано 60 вагонів з щебенем, які таки прибули до області. Однак на цьому все закінчилось. До прикладу, один асфальтно-переробний завод потребує за добу до ста вагонів з щебенем. Тож проблема наразі залишається відкритою.
Що ж до фінансування, то, як зауважив очільник департаменту інфраструктури ОДА Едуард Маляр, сьогодні в області проведено тендерів на суму близько півтора мільярда гривень. Однак Закарпаття в цьому році отримало тільки 218 млн. грн. Ця сума не в змозі покрити всі потреби. Наразі ж намагаються привести до ладу найбільш занедбані дороги, ремонт на яких не проводився й до 30 років.