«Бізнес-Платформа» – 2018

Бізнес – івент покликаний, насамперед, перезавантажити та мотивувати. Адже регіон заслуговує на розвиток у всіх сферах діяльності. Відтак, аби зрозуміти всі аспекти ринку, на якому працюєте, знати хто ваш клієнт і як вести себе із вже сформованою цільовою аудиторією, а також – як розвивати власний бізнес і мати при цьому чітку картину впровадження ідей та правильну маркетингову стратегію для позиціонування бренду – й провели першу «Бізнес – Платформу» на Закарпатті. Дводенний проект під одним дахом зібрав спікерів міжнародного рівня, ділилися досвідом із місцевими підприємцями. Катерина Балановська, директор однієї з найпотужніших консалтингових компаній в Україні розповіла про 7 точних кроків побудови системного бізнесу і відкрила для учасників реальні працюючі кейси, які приносять власникам гарантований приріст фінансових показників. Маркетинговий стратег Аліна Середіна розкрила на майданчику дві топові бізнес-теми. Перша – «CRM-стратегія за 60 хвилин». Зокрема, які можливості вона дає і як її вибрати. Консультант з CRM та автоматизації маркетингу на платформі поінформувала про ще один маркетинговий інструмент – «Програму лояльності». Розповіла, як саме її розробити, аби вона була цікава передусім клієнту. Стратег зазначила, що наразі вже є 10 видів працюючих таких програм. А спікер Поліна Федотова, старший керівник проектів у кадровому агентстві, поділилися з учасниками івенту «Як шукати «зірок» або як правильно підібрати співробітників». Окрім спікерів, тут була присутня чимала кількість підприємців, а також локальних виробників, титульних партнерів і не тільки. Формат заходу включав лекції, дегустації та панельну дискусію. Кожен учасник почув багато реальних кейсів, надихаючих історій та корисних інсайтів.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × five =