З 17 по 21 грудня на базі «Центру обслуговування клієнтів» ПАТ «Закарпатгаз» як в Ужгороді, так і у Мукачеві проходв ряд інформаційно-просвітницьких заходів.
Новітній Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» став ще зручнішим. Дитячий куточок, м’які місця для очікування, приємний обслуговуючий персонал – все для того, щоб клієнти почували себе комфортно.
Центр також оснащений терміналами для оплати комунальних послуг, моніторами для реєстрації в особистому кабінеті. Все доступно і максимально спрощено.
Такі центри працюють в Ужгороді та Мукачеві. Ще один готують до відкриття у Хусті – розказала начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. Вже другий рік поспіль тут проводиться «День Клієнта», який приурочений до новорічних свят.
У ПАТ «Закарпатгаз» переконані: діти сприймають світ через гру та образність. Тому, крім міні-лекції про правила поводження з газовими приладами, маленькі відвідувачі взяли участь у вікторині.
Такі заходи дають можливість опосередковано, а саме через гру, пояснити дітям важливі моменти. Бо ж інколи від цих знань залежить здоров’я або навіть життя найрідніших.
Наприкінці «газовий Миколай», як жартома назвали його діти, задавав питання, аби переконатися, чи засвоїли юні ужгородці матеріал. У підсумку всі показали гарний результат і отримали яскраві наліпки та подарунки, а також яскраві враження від поїздки в машині аварійної служби. Прикрасивши новорічну ялинку подарованими кульками, дітлахи пообіцяли також поділитися із товаришами отриманими знаннями.