Свою зустріч із закарпатськими освітянами, Міністр освіти і науки України розпочала із презентації нового закону про освіту. Однак перед цим Лілія Гриневич наголосила, очікує від зустрічі ще й на дискусію із залом.
Міністр детально розповіла про прийняття освітнього закону, а головне його подальшу реалізацію серед навчальних закладів країни. Адже не секрет, зі слів Лілії Гриневич, що підписаний Президентом документ це тільки початок реформи, яку повинні втілити в життя самі освітяни. Тут роль вчителю відводять вирішальну, а тому закон надає більш широку автономію закладам освіти.
Після детального роз’яснення освітньої реформи, закарпатські педагоги мали нагоду задати свої запитання. Таких виявилось вдосталь. Зокрема присутніх турбувало належне фінансування освітніх закладів, бюджет яких в багатьох районах області не в змозі фінансово забезпечити освітню сферу.
Нажаль така ситуація не тільки на Закарпатті, розповідає міністр, однак в ході переговорів з міністерством фінансів, останні наголошують на децентралізації. Іншими словами, передача частини податків з центрального у місцеві бюджети тягне за собою й певні зобов’язання, з якими місцева влада повинна рахуватись, наголошує головний освітянин країни. Однак цю проблему тримають на контролі в міністерстві та вже є певні напрацювання.
Під час зустрічі також було порушено питання можливого скорочення педагогічного штату, зокрема вчителів логопедів в Ужгороді, про що було озвучено під час зустрічі.
Проблему спробувала відразу вирішити керівник міського управління освіти, яка спростувала можливість звільнення вчителів логопедів.
Зрештою, на всі питання міністр спробувала дати чітку відповідь, однак чи залишилась вона прийнятною для присутніх покаже час, так як реформа освіти тільки розпочалася .