Трасою “Львів-Самбір-Ужгород” можна їздити тільки за межами Закарпаття

Вже ні для кого не є секретом, що відрізок автомобільної дороги «Львів-Самбір-Ужгород» на території Львівської області привели до належного стану. Ще минулого року тут було зроблений капітальний ремонт дорожнього покриття. Натомість закарпатська траса так і залишилась без змін, і тільки підтримується поточним ямковим ремонтом. Наші журналісти побували по обидва боки однієї дороги, яка сполучає Львівську та Закарпатську області, та на власні очі бачили результат.

Автомобільна дорога «Львів-Самбір-Ужгород» – альтернатива міжнародній трасі Київ – Чоп. І хоч остання – головна артерія виїзду з області, траса, яка пролягає через Ужгородський, Перечинський та Великоберезнянський район, також важлива у транспортному сполученні.
Ще донедавна тут практично не було асфальту. Ремонт дороги не проводився роками, що неабияк зменшило кількість охочих обрати саме це шлях своєї подорожі. Однак минулого року Львівська область таки привела трасу до європейських стандартів. Ремонт дороги обійшовся в більше ніж 740 млн. грн. І як результат – ідеальне асфальтне покриття з відповідною дорожньою розміткою.

І хоч відрізок траси з Ужгорода до села Волосянка Великоберезнянського району ще можна назвати дорогою – тут нещодавно був виконаний так званий ямковий ремонт, сам перевал знаходиться в жахливому стані. Дорога для водіїв і так не з легких, адже доводиться долати круті повороти вгору, а на додачу ще й бути пильним, аби не вскочити в одну із багатьох ям.

Як зазначили в обласній адміністрації, дорога, про яку йде мова, має державне значення, а тому обслуговується Службою автомобільних доріг та фінансується безпосередньо з Києва.

У свою чергу керівник Служби автомобільних доріг в Закарпатській області Михайло Попович каже: траса Львівської області зроблена за кошти так званого дорожнього експерименту від перевиконання планів митницею. Для Закарпаття, яке було долучено до цього експерименту значно пізніше, коштів через підвищення Урядом планів для митниці сьогодні немає. Більше того, на ділянці траси від Ужгорода до Перечина, а також Ужоцького перевалу ще минулого року проведено тендер, в якому перемогла турецька фірма «Онур», яка сьогодні проводить дорожні роботи від Нижніх Воріт й до Міжгір’я. Сума робіт складає більше 300 млн. грн., яких наразі немає, а тому все, що вдалось сьогодні, так це зробити поточний ремонт.

Так чи інакше, однак сьогодні більшість як приїжджих, так і закарпатців обирає міжнародну трасу Київ – Чоп. Сьогодні вона знаходиться в кращому стані.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

nine − 5 =