Страхування на авто. Будуть зміни

Страхування на авто може подорожчати. Транспортне страхове бюро, зСтрахування на авто може подорожчати. Транспортне страхове бюро, звернулось з пропозицією до НБУ підвищити страхові виплати за автоцивілкою та євро протоколом. Транспортне страхове бюро звернулося з проханням до Нацбанку збільшити поріг відшкодування за шкоду майна до 160 тис. грн, а за шкоду життю та здоров’ю – до 320 тис. грн. Також планують збільшити ліміт виплат за європротоколом: з 50 тис. грн до 80 тис. грн. Не так давно, суми за автоцивілку змінювалися – в 2019-му. Тож наразі, максимальний розмір виплат за шкоду майна потерпілого встановлено на рівні 130тис. грн., а за шкоду здоров’ю та життю – 260 тис. грн. Зараз власникам авто доводиться вимагати компенсації більші за страхову суму від винуватця ДТП, та зазвичай це вимагає тривалого судового розгляду. А сам водій, який винен у ДТП, повинен доплачувати зі своєї кишені, навіть якщо страховка є в наявності .Вартість відновлювальних робіт зміниться. Новітній автопарк, також вимагає більш дорогого ремонту. Прогнозується індексація заробітних плат які привязані до профільного закону. Через це лімітів страхових виплат не вистачає навіть на покриття ДТП. Як зазначила пані Діана, збільшення лімітів дасть людям більше впевненості, що їхні збитки будуть компенсовані. Тому кількість автомобілістів, які вирішують питання без правоохоронних органів, може збільшитися.вернулось з пропозицією до НБУ підвищити страхові виплати за автоцивілкою та євро протоколом. Транспортне страхове бюро звернулося з проханням до Нацбанку збільшити поріг відшкодування за шкоду майна до 160 тис. грн, а за шкоду життю та здоров’ю – до 320 тис. грн. Також планують збільшити ліміт виплат за європротоколом: з 50 тис. грн до 80 тис. грн. Не так давно, суми за автоцивілку змінювалися – в 2019-му. Тож наразі, максимальний розмір виплат за шкоду майна потерпілого встановлено на рівні 130тис. грн., а за шкоду здоров’ю та життю – 260 тис. грн. Зараз власникам авто доводиться вимагати компенсації більші за страхову суму від винуватця ДТП, та зазвичай це вимагає тривалого судового розгляду. А сам водій, який винен у ДТП, повинен доплачувати зі своєї кишені, навіть якщо страховка є в наявності .Вартість відновлювальних робіт зміниться. Новітній автопарк, також вимагає більш дорогого ремонту. Прогнозується індексація заробітних плат які привязані до профільного закону. Через це лімітів страхових виплат не вистачає навіть на покриття ДТП. Як зазначила пані Діана, збільшення лімітів дасть людям більше впевненості, що їхні збитки будуть компенсовані. Тому кількість автомобілістів, які вирішують питання без правоохоронних органів, може збільшитися.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

7 − 2 =