Розвинути туризм у Хусті може допомогти кластерна модель

Наразі в актуальних економічних дослідженнях проблем розвитку туризму все більша увага приділяється так званому «кластерному підходу». Потреба у формуванні кластерів відзначається у багатьох програмах регіонального стратегічного розвитку. Однак як їх формувати і що воно таке взагалі? – мало кому відомо.

Закарпаттю та місцевим представникам туристичної сфери у тому ж числі. Команда проекту «Туристичні кластери 300+» з Києва разом із світовим фахівцем та німецьким експертом з туризму Гансом-Ульріхом Трозіеном взялися пропагувати кластер, як такий, по всій Україні. Кінцевою зупинкою робочої поїздки став наш край, зокрема Хуст та Ужгород.

Власне, фахівці кажуть, що туристичний потенціал у Закарпаття є. Однак, аби його розвинути як найкраще необхідно спиратися на досвід, здобутий практикою. Щодо Хуста, то має він і свої особливості. На основі світових стандартів можна скласти план дій і підвищити сервіс та якість туристичного продукту в контексті сталого розвитку нашого краю.

Зустріч проходила вона у формі діалогу. В основному присутні запитували – з чого починати, яким чином зробити інвентаризацію і як таки сформувати асоціацію, яка б усіх об’єднала.

Туризм – це креативна економіка, яка наразі є цікавим об’єктом фокусування та інвестицій для компаній національного рівня. Сьогодні в Україні формується практично новий, потужний, перспективний ринок та ціла екосистема навколо нього – зазначають фахівці. Директор проекту«Туристичні кластери 300+» Тетяна Воронова каже: пропагують кластери по всій Україні. Закарпаття стало кінцевою зупинкою робочої поїздки. Організатори запевнили: подібні зустрічі продовжуватимуться і надалі.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

nine + 16 =