Ресурсна кімната для занять дітей з особливими потребами, з секцією для дозвілля учнів нещодавно відкрилася у Виноградівській загальноосвітній школі №8. Мета інклюзивного простору – створення всіх умов для навчання діток з особливими освітніми потребами. Така модель забезпечує право на освіту будь-якій дитині і дозволяє організувати навчання, відповідне потребам кожного учня, у середовищі, яке найбільше підходить саме для нього. У ресурсній кімнаті з дітками займається кваліфікований спеціаліст. Адже для учнів з особливими освітніми потребами необхідний своєрідний підхід. Ресурсні класи мають велику кількість обладнання, тренажерів, спрямованих на розвиток дрібної моторики, уваги та логіки. Завдяки такому оснащенню можна не тільки виявити, який тип чутливості переважає у дитини, а і підібрати для неї належні інструменти, які стабілізують її психоемоційний стан та будуть позитивно впливати на розвиток пізнавальних процесів. У зоні індивідуальної роботи дитина разом із спеціалістом набуває освітні навички. Тут відбувається вивчення букв, цифр, геометричних фігур. І не менш важливою є зона психологічного розвантаження, де учні працюють над своїм емоційним станом.