Ремонт всіх доріг на Закарпатті може зірватися через «Укрзалізницю»

На Закарпатті припиняють роботу всі асфальтні заводи через те, що «Укрзалізниця» заборонила використання напіввагонів для транспортування щебеню. Про це заявив голова ОДА Геннадій Москаль.

Левова частка щебеню та інших витратних матеріалів, необхідних для виробництва асфальту, завозиться залізницею на Закарпаття з Житомирської та Вінницької областей.

– За останні три роки в області відкрили п’ятнадцять сучасних асфальтних заводів, без яких неможливий ремонт автомобільних доріг, – наголошує Геннадій Москаль. – Однак ми постійно відчуваємо гостру нестачу щебеню та інших матеріалів для виробництва асфальту. Минулого року доходило до абсурду – румунська фірма змушена була імпортувати асфальт вантажівками з Румунії для ремонту дороги у Виноградівському районі. Цього року абсурд продовжується – інша румунська фірма, що відкрила новий асфальтний завод у Тересві (Тячівський район), змушена також завозити щебінь із Румунії, що сильно здорожує виробництво асфальту. Причина – відсутність залізничних вагонів. І ось тепер «Укрзалізниця», замість того, щоб відгукнутися на наші численні звернення й допомогти вагонами, приймає рішення заборонити використання напіввагонів для транспортування щебеню на Закарпаття. Це призведе до повної зупинки всіх асфальтних заводів і відповідно – до повної зупинки ремонту доріг на Закарпатті.

У заяві Москаля йдеться: «Я направив звернення прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману з проханням терміново вплинути на ситуацію. Невже після Г.Кирпи уряд не може знайти професіонала для управління такою стратегічною галуззю, як «Укрзалізниця»? Скільки можна бути заручником людей, які, не розбираючись у роботі, завдають шкоду країні й окремим регіонам?»

Про автора

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

six − five =