Неочікуваністю, конкретністю, а також використанням кандидатами у президенти маніпулятивних технологій у подачі інформації, відрізняться передвиборчі перегони 2019 року від попередніх. Експерти кажуть, кандидати використовують чорний піар.Особливістю поточної кампанії є наближення після неї парламентської. Партії, які висунули кандидатів у президенти, абсолютно дублюють кампанії президентську кампанію із парламентською, чим самим готуються до виборів восени. Однак через це виходить, так, що обіцянки майбутніх президентів не співпадають з повноваженнями гаранта.Відмічають експерти і кволу роботу штабів на Закарпатті. Кажуть мало проводиться робота з людьми. Мало обіцянок , щодо справжніх потреб регіону. Однак політолог, Віктор Пащенко каже, зустрічі з кандидатами, інформування про нього через штаби – ці всі передвиборчі технології в минулому. Нині, широко застосовують найрізноманітніші сучасні технології. Відео в ютуб, спілкування з виборцями через соцмережі. Однак найбільш неочікуваним у цьогорічній кампанії, прихід несподіваних політиків.Найпозитивнішою зміною кампанії, політологи вважають відсутність жорсткого протистояння сходу і заходу. Що стосується прогнозів, то тут кажуть, спрогнозувати важко. Інтрига з кожним днем зростає, і це ще одна особливість цьогорічної кампанії.