Пільгове авто. Статистика розмитнення

Як ми вже розповідали в Україні вступило в дію пільгове розмитнення імпортних товарів, у тому числі і авто. Вже майже місяць жителі Закарпаття мають нагоду ввести не сплачуючи мито на так звані євробляхи. Закарпатські митники за пільговою схемою, вже розмитнили понад 1 100 автомобілів. Але платити жителям таки потрібно, зокрема це податок у пенсійний фонд. З 5 квітня вступило в дію нульове розмитнення. Пільгове розмитнення імпортних товарів, у тому числі й авто запровадили на час воєнного стану. Українці почали масово ввозити іноземні автомобілі. Хтось для власного користування, хтось на потреби ЗСУ. Аби розмитнити транспорт він має бути знятий з обліку у країні, де його придбали, митникам потрібно надати договір купівлі продажу, чи відповідну фактуру, що підтверджує вартість автівки та право власності. З документами громадяни ідуть у пункт розмитнення. А згодом у сервісні центри. Тут з початку дії закону роботи вистачає. У сервісному центрі власники автомобілів мають взяти талон електронної черги. Завдання адміністраторів – перевірити перелік документів наданих у пунктах митниці. Оформляється заява. Мито платити не треба, але держава на такій схемі не втрачає. Адже обов’язковими до сплати є збір до пенсійного фонду та послуги сервісних центрів. З часу відколи діє спрощена процедура розмитнення у сервісних центрах Закарпаття вже оформили більше 600 транспортних засобів. Серед щасливих власників нових авто ужгородець Василь. Цю шкоду 2012 року чоловік привіз із Чехії. Там придбав її за 19 тисяч євро. Процедури у сервісному центрі йому вартували близько 9 тисяч гривень. Зекономив каже близько 4 тисяч євро. Згідно з чинним законодавством, пільги з розмитнення автомобілів вводяться на період воєнного стану. Тож якщо парламент проголосує за його продовження, автоматично продовжиться і «нульове розмитнення».

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × 2 =