Освітній процес. Що чекати учням?

Як закінчать навчальний рік наші школярі? Що чекає на випускників? Національний мультипредметний тест замість ЗНО- що до чого? – питань багато як в самих учнів, так і у батьків. Аби розібратися, як працюватиме освіта під час війни – наші журналісти звернулися до вчителів та профільного департаменту Закарпатської ОВА. Це – одна зі шкіл Ужгорода. Пусті класи і коридори, лише вчителі за ноутбуком проводять урок онлайн –освітній процес буде до кінця навчального року лише дистанційно! Якраз потрапили на онлайн- урок математики у 6 класі. З вчителькою з 30-ти річним стажем Валентиною Сослюк саме розбирають рівняння з одним невідомим. Користуючись нагодою – спілкуємося з учнями. А це – одинадцятикласники прийшли на консультацію. Кажуть, вдячні за можливість готуватися очно до здачі мультипредметного тесту, що буде цьогоріч замість ЗНО. Ініціативу учнів та їх батьків у такий спосіб підготовки до мультипредметного тесту в умовах воєнного стану підтримали керівництво школи та вчителі. У випадку повітряної тривоги – алгоритм дій чіткий, усі ідуть у сховище, облаштоване у підвалі школи. Аби дізнатися більше про закінчення навчального року під час війни – звернулися до профільного департаменту Закарпатської ОВА. Наразі механізму і процедури проведення мультитесту поки з Міністерства не надійшло – пояснила його очільниця Мар’яна Марусинець . Термін реєстрації на вступний мультипредметний тест продовжили до 19 квітня, попередня дата була 9 квітня. Аби внутрішньо переміщені особи, які через життєві обставини не встигли пройти реєстрацію, мали таку можливість. Війна невідомо коли закінчиться, а жити і навчатися треба і у таких складних обставинах . Тому активно наразі вивчають досвід організації освітнього процесу під час воєнного стану таких країн, як Ізраїль, Палестина, Іраку, інших. А також переймають знання і у вишів, що з 2014 року допомагають школярам здобувати освіту на тимчасово окупованих територіях. Лише за понад місяць воєнного стану кількість учнів, що користуються платформою, збільшилася у четверо- а це понад 2000 осіб! – каже Юлія Бурцева. Доєдналися до контенту й школярі Маріуполя, Волновахи, які зареєструвалися у школах Краматорська, Слов’янська і Бахмута – там, де поки що заклади працюють. Платформою також користуються і учні, що виїхали за кордон. Учителі, аби працювати на цій платформі проходили специфічне навчання у закладах, що визначені як базові, працівники яких у свою чергу для цього пройшли корпоративні курси підвищення кваліфікації. Фахівці приїздили до них і допомагали розвернути електронну платформу, створювати кабінети і навчали, як з цим працювати. Зараз такий досвід стане у нагоді і закарпатським педагогам. Найближчим часом проведуть безкоштовні семінари для керівників шкіл краю по залученню освітян до такої роботи. Усе, аби запровадити найкращий спосіб співпраці в умовах війни.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

three × four =