Нові кільцеві розв’язки. Всі “за” та “проти”

З 10 травня на перехрестях кількох вулиць Мукачева встановлені тестові кільцеві розвязки. Як зазначає міська влада – з метою створення контролю трафіку та безпечного пересування транспортних засобів. Водночас світлофори за даного експерименту не регулюють рух людей, тож спостерігається постійний активний пішоходопотік. Тож чи зменшились затори?Здавалося б Мукачево, маленьке місто, але і тут люди часто змушені стояти у заторах. І щоб такої проблеми не було, міська влада вирішила встановити тестові кільцеві розв’язки. Та наскільки ж доцільною була така ідея? Розглянемо усі за та проти. Першим про своє невдоволення такими експериментами заявив імовірно місцевий житель, який того ж дня почав ламати встановлені кільця. Брати до уваги думку однієї людини було б недоцільним, тому рухаємось далі. Екпериментальні кільця досить широкі у діаметрі, що, імовірно заважає проїхати вантажівкам, маршруткам та машинам з причепом. Про це пишуть користувачі мережі фейсбук. Тут постає питання, якщо експеримент виправдає сподівання, і встановлять постійні кільця у такому діаметрі, то чи не робиться це з метою, щоб розмістити усередині кілець стовпи, на яких будуть розташовані рекламні щити? Що у свою чергу піде на користь підприємцям, власникам рекламних агентств, проте не буде доречним у історичній частині міста. І наступне, зважаючи на знову ж таки вигляда експериментальних кілець, можемо припустити, що постійні будуть зроблені такими ж високими. А це може стати причиною фатальних наслідків у ДТП. Нагадаємо трагічну аварію, що сталася у Мукчаеві минулого року, 30 квітня вночі на розі вулиць Миру та І. Стуса (біля танку), автомобіль марки “Шкода” на великій швидкості вдарився у бетонну перепону колового руху. В результаті ДТП померла молода дівчина 2000 року народження, яка сиділа на пасажирському сидінні.Чи вдалося б уникнути такої трагедії, якби кільце було низьким, можемо лише припускати….А як щодо пішоходів? Згідно норм та правил пішохідні переходи дещо змістили.Через те, що світлофори не працюють, пішоходи чи не кожну хвилину ходять через дорогу. Особливо у час пік. Тому чи вдалося «розрідити» затори і пришвидшити рух автівок? Варто сподіватись, що після закінчення дорожнього експерименту чиновники зможуть дати об’єктивну оцінку та аргументрацію, чи доцільно на постійній основі встановлювати кільцеві розв’язки на цих ділянках та якими саме будуть ці кільця у остаточному варіанті.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 × four =