Не приймали?

Пріоритетом діяльності будь-якого медичного закладу має бути життя і здоров’я громадян. В надскладний час пандемії лікарні та амбулаторії були вимушені перейти на нові правила прийому пацієнтів: в ургентному порядку, а на планові чи позапланові обстеження виключно за направленям від сімейних лікарів. Та що робити, якщо сталася НС або ж хворий потребує негайного оперативного втручання, і часу зв’язуватись із сімейним лікарем немає, або ж, ще гірше, з ним просто немає зв’язку? А такі ситуації вже траплялись неодноразово, до прикладу на території Мукачівської ОТГ. Днями ми навідались до входу у Мукачівську ЦРЛ – віднедавна лікарню Святого Мартина, – де охоронці, поліцейські та медики суворо стежать за дотриманням краянами обмежувальних заходів та пропускають на територію закладу пацієнтів виключно за направленням. Аби знайти відповіді на наболілі питання мукачівців ми кілька разів спробували зв’язатися з в.о. директора лікарні Святого Мартина Євгеном Мешко. Та медик тільки те й робив, що відхиляв вхідні виклики. Тільки одного разу підняв слухавку, попросив зв’язатися пізніше через зайнятість. Ми спробували, але знову те ж саме. Водночас пан Євген регулярно розповідає у інтерв’ю про статистику інфікувань та зміни в діяльності медустанови з послабленням карантинних обмежень. Зокрема, вже за день головний лікар прокоментував про особливості прийому до вузьких спеціалістів лікарні Cвятого Мартина. І знов за направленням. А якщо із цим виникають проблеми?Хто їх вирішуватиме? Чому у медичній системі ОТГ нема злагодженої роботи і комунікації? Чому в.о. директора Євген Мешко уникає спілкування з журналістами? Чи й справді у час пандемії головне – дбати про здоров’я інфікованих коронавірусом, а про інших хворих, подекуди навіть у важчих станах просто забути? Що їм робити? Куди звертатися? Як бачите, запитань у мукачівців та й у нас назріло чимало.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1 × 4 =