Аби доїхати з Іршави в Мукачево сьогодні потрібно мати міцні нерви та пару запасних коліс. Отже, виїжджаємо з Іршави. Дорога ніби і є, але їхати досить важко,адже доводиться постійно маневрувати. Ями на дорогах перетворили автошлях в суцільне решето. Аби не розбивати свої автівки, 50 відсотків автошляху водії їдуть по узбіччю. Додаткова смуга для деяких автовласників набагато краще,аніж діряве дорожнє покриття. Їдемо далі і виїжджаємо на хорошу дорогу. Вона на цій ділянці також є. Трохи пришвидшитись можна біля озера Горбок. Та асфальт без ям також швидко закінчується. Середня швидкість з якою водії долають цю ділянку дороги – 40-50 км за годину. А от біля села Залужжя ще менше. Тут машини їздять настільки хаотично,що дорожні правила та розмітка втрачають будь – який сенс. З’явились додаткові смуги та зникли загальноприйняті правила про дорожній рух. Ця ділянка дороги саме державного значення, каже голова Іршавської райдержадміністрації Олександр Горін. Також додає – проблема в тому, що протягом десятиліть дороги не ремонтувалися, не було систематичного виділення коштів на відновлення авто покриття, відповідно у 2019 році дороги просто не стало. Та перспектива їздити нормальним автошляхом все ж є. З приходом весни та сприятливих погодних умов дорожники активізувалися. Цього року з Дорожнього фонду 270 мільйонів гривень виділено на відновлення автошляхів області. Вже сформований перелік об’єктів, які будуть ремонтуватися цього року – а це майже 200 доріг як обласного значення, так і місцевого. У теплих районах краю підрядні роботи вже стартували. Нагадаємо, 2400 км доріг місцевого значення – на балансі Закарпатської ОДА з 2018 року. А 6 тисяч км комунальних доріг на утриманні місцевих селищних і сільських рад. Проекти замовлені на відновлення всіх доріг краю.