“Ковідний” туризм

Пандемія болісно вдарила по пріоритетній галузі економіки Закарпаття – туризмі. Так, попит на закордонні подорожі впав на половину, раннього бронювання фактично не існує – люди бояться планувати поїздки. Як наслідок, туристичні агенства закриваються, або ж переходять в онлайн режим роботи, аби не платити оренду офісу, зарплату працівникам тощо. Виживають- як можуть! Залишилися в бізнесі лише ті, хто відданий справі, для кого туризм – основний засіб для існування. Решта –перепрофілювалися чи зовсім змінили сферу діяльності. І, як практика показує, навряд чи вже повернуться. Ну а дилетанти, у яких на меті швидкі та легкі гроші, а не якісні послуги – відсіялися взагалі.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five + 8 =