Коли міняти паливний фільтр і чи варто з цим поспішати

Немає жодного розхідника в автомобілі, для якого можна було б точно визначити термін заміни. Стан будь-якого з них та тривалість його експлуатації сильно залежить від конкретних умов, в яких працює автомобіль, та догляду за ним. Паливний фільтр не є винятком. Середня періодичність його заміни – 20-30 тисяч кілометрів пробігу. Однак якщо використовується паливо сумнівної якості або автомобіль їздить брудом, цей термін може скоротитися до 10 тис. кілометрів або навіть сильніше. У зворотній ситуації, якщо дороги чисті, а паливо високоякісне, можна розглянути можливість заміни через кожні 50 тис. кілометрів. Однак, щоб зрозуміти, коли настав час замовляти новий паливний фільтр на Ланос, не варто орієнтуватися на власну оцінку. Міняти фільтр треба з появою перших ознак його зносу чи засмічення.

Як зрозуміти, що паливний фільтр брудний

Є кілька ознак, які можуть вказувати на те, що паливний фільтр віджив своє і більше не може затримувати бруд:

  1. Погіршення динаміки двигуна: двигун починає втрачати потужність, з’являються перебої при прискоренні. Це відбувається тому, що брудний паливний фільтр не забезпечує достатній потік палива.
  2. Ускладнений запуск: автомобіль став погано запускатися, не заводиться з першої спроби.
  3. Шум насоса палива та незвичайні звуки – це трапляється при ускладненій подачі палива через брудний фільтр.
  4. Зниження економічності витрати палива: це може бути викликано неефективністю роботи паливної системи через поганий фільтр.
  5. Візуальні ознаки: при огляді паливного фільтра помітні ознаки бруду, корозії, іржі чи іншого забруднення.

Крім забруднення, основою заміни може бути сильна зношеність. А її не завжди супроводжує бруд. Паливний фільтр може не до кінця вичерпати свій ресурс фільтрації, але стати старим через низьку якість матеріалу. Зношування проявляється у вигляді тріщин, протікань, зношених ущільнень і т.д. Тому необхідно стежити не тільки за ступенем забруднення фільтра, але і за його загальним станом. Якщо є підозри на зношеність паливного фільтра, його потрібно замінити.

Слід зазначити, що більшість виробників рекомендують замінювати паливний фільтр навіть за відсутності будь-яких неполадок чи візуальних змін — не пізніше ніж через 30 тис. км. Проте в даному випадку рішення залишається за кожним водієм. Категоричною рекомендацією залишається заміна у разі якщо неполадки все-таки є і фільтр виглядає погано. Адже старий паливний фільтр може пошкодити систему паливоподачі або просто луснути.

Про автора

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

twenty − 9 =