Електронні сервіси податкової служби

Електронні сервіси від Державної податкової служби під час карантину користуються неабиякою популярністю серед платників. Майже 9 тисяч адміністративних послуг надано в електронній формі під час пандемії. Зокрема, через електронний кабінет, що забезпечує цілодобове надання спектру безкоштовних електронних послуг. Податкові органи, як на обласному рівні, так і загальноукраїнському, активно працюють зі своєю аудиторією через веб-сайт та соцмережі, такі як Фейсбук, Телеграм, Вайбер, Ютюб. Одна з останніх новинок – «InfoTAX». Крім того, запрацював новий спеціальний електронний сервіс, за допомогою якого можна перевірити легальність акцизної марки. Державної податкової служби – забезпечує цілодобове надання спектру безкоштовних електронних послуг. Що вельми актуально під час карантину, адже без особистих візитів платники можуть отримати інформацію, довідки, консультації, подати звітність тощо.Скористатися приватною частиною «Електронного кабінету» платник може за наявності цифрового електронного підпису. Тут доступні його облікові дані, можна подати та переглянути звітність, листуватись з податковою службою, отримувати відповіді на запити, дізнатись стан розрахунку з бюджетом, а також реєструвати податкові накладні. Сервіс користується популярністю серед платників, адже це зручно, економить час, оминаючи паперову бюрократію та контакт з контролюючим органом, дозволяє бути в курсі податкових новин і змін.«InfoTAX» – один із нових онлайн сервісів Державної податкової служби, який запроваджено з початку листопада на теренах Закарпаття. Відтепер платники податків можуть мобільно через месенджери Telegram та Viber скористатися послугами.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

20 − 9 =