Підводні течії маршрутного бізнесу. Робота муніципального транспорту

Маршуртні первезення в Ужгороді – окреме питання, вирішення якого для містян давно на часі. Адже вартість квитка у місті наразі одна з найвищих в Україні, а якість самих автобусів та, власне, обслуговування пасажирів бажає кращого. Тим паче щороку суми компенсацій з міського бюджету суттєво зростають і вимірюються десятками мільйонів. І вже доведена причетність до підводних течій маршрутного бізнесу родини ужгородського міського голови Богдана Андріїва. Ужгородці незадоволені роботою муніципального транспорту. Містяни скаржаться на якість обслуговування, яке не відповідає ціні за проїзд. Вартість проїзду в Ужгородському транспорті – одна з найбільших в Україні, хоча, маршрути в місті коротші, ніж у інших обласних центрах. А підвищення якості перевезень від зростання ціни люди так і не відчули. Якість нових автобусів марки Електрон, закуплених за гроші містян, краща, але умови кредитування та їх вартість викликає чимало питань.Крім того, маршрути нових автобусів не зручні для містян та довготривалі .32 мілйьони гривень – передбачено з міського бюджету компенсації перевізникам у 2021 році. Відповідну Програму фінансування компенсацій за пільговий проїзд міськими автобусними маршрутами на 2021 рік нещодавно прийняла Ужгородська міська рада.Варто додати, 27 нових автобусів Електрон закупила міська рада за 5 років – це третина від потреби містян. Виходить, ще 10 років потрібно ужгородцям чекати, аби муніципальнй транспорт запрацював на повну, але ж їздити треба щодня уже!

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 − 5 =