Гроші і дороги – одвічні проблеми нашої країни. Наразі в області ремонтують дороги, які не знали оновлення 20-30 років, однак чимало фірм змушені працювати у борг.
На Тячівщині продовжують ремонтувати дороги, у першу чергу звертають увагу на проблемні ділянки, які є у районі, більшість із них вже не ремонтували десятиліттями. В районній державній адміністрації кажуть, вирішення питання із дорогами у них в пріоритеті. Наразі дорожники провели поточний ремонт у селі Дулово, після чого намагатимуться закрити усі проблемні ділянки, усі роботи фінансуються із районного бюджету. На останній сесії депутати виділили більше 2 млн грн. на поточні ремонти.Часто бажання ремонтувати дороги і реальні можливості це зробити різняться, і все через брак коштів.
У департаменті ЖКГ, будівництва та інфраструктури Закарпатської ОДА кажуть, що акцентують свою увагу на проблемних ділянких гірських районів краю.Чимало доріг обласного значення у 2018 році також ремонтуватимуть. На сьогоднішній день служба автомобільних доріг використала більше 90% від цих коштів, а це близько 500 млн гривень. Також на цей рік в області із дорожнього фонду, який був створений тогоріч, передбачено виділити 218 млн грн., але наш край отримав тільки трохи більше 90 млн – сума не надто велика.
Також у нашому краї сподівалися на кошти від дорожнього експерименту, тобто від перевиконання планів закарпатської ДФС. Проте цього року митниці поставили настільки високі показники, що вона їх не в змозі виконати, мова про перевиконання відповідно і не йде. На Закарпатті 55 доріг обласного значення, і 193 – районного. На всі обласні проектно-кошторисна документація виготовлена, щодо районних – поки в процесі, після чого будуть проведенні тендерні процедури.
Загалом дороги нашої країни у світовому рейтингу якості опинилася на 130 місці із 137-ми. Варто сподіватися, що все ж таки наша країна з роками підійматиметься у цьому списку. І одвічна проблема буде поступово вирішуватися.