В пілотний рейс Боржавською вузькоколійкою вирушила практично вся верхівка краю, приїхав і радник міністра інфраструктури. Саме з його легкої руки проект взяли в реалізацію. Друзі Боржавської вузькоколійки та громадська організація з Швейцарії допомагали в першу чергу. Хоча пан Столле відмічає, що без громадськості його б не вдалося реалізувати, оскільки якби не пересічні громадяни, які роками нею займалися ,доглядали та фактично зберігали – нічого б не вийшло. Паровоз привезли з Гайворона де також є вузькоколійка. А невдовзі до паровоза мають доєднатися і ретро-вагони. В пілотний рейс Анця вирушила гучно, смачно – справжніми виноградівськими частуваннями , з співами та навіть танцями . Історичності дійству додавали люди у військовій формі, які представляли ту чи іншу країну до якої свого часу входило Закарпаття. Сьогодні кінцевим пунктом призначення Анці стало село Шаланки де можна було продегустувати закарпатські вина і послухати про історію цього населеного пункту, який на початку 18 ст. відвідав Ференц ІІ Ракоці. Проте є на меті прокладення подальшого маршруту Боржавської вузькоколійки – на Берегівщину та Іршавщину. Говорити про важливість відновлення цієї історичної атракції не доводиться – туристичний потік має збільшитися в рази. Для туристів Анця працюватиме двічі на тиждень. Туристів сьогодні було небагато, проте деяким вдалося потрапити на пілотний запуск вузькоколійки. До речі, Боржавська вузькоколійка отримає статус технічної пам’ятки України.