Життя без газу

До редакції телеканалу М студіо звернулися жителі села Брід та повідомили, що вже близько двох тижнів у громадян, що мешкають по вулиці Центральній відсутнє газопостачання. За словами закарпатців, причина полягає у наявності заборгованості одного з сусідів –  пана Сергія. Ми вирішили поспілкуватися з чоловіком та з’ясувати чому у нього виник суттєвий борг, який на сьогодні становить близько 180 тисяч гривень. Пан Сергій розповідає, що конфлікт з газовою службою у нього триває ще з 2021 року. За його словами, представники компанії зняли лічильник та відправили його на перевірку. Повернути який обіцяли за два тижні. Проте і досі чоловік лічильника назад не отримав. Каже, неодноразово звертався до працівників служби, відділ яких знаходиться у місті Іршава. Проте відповіді та тим більше результату не було жодного. Натомість каже, замість лічильника отримав лише квитанції на сплату заборгованості за споживання палива, якого не використовував у таких обсягах. Конфлікт між споживачем та компанією тривав близько двох років. Як наслідок, не лише у пана Сергія, а ще у 9 споживачів, що розділяють з чоловіком одну лінію подачі газу припинили постачання. Щоб відновити газопостачання люди зверталися до різних інстанцій – та проблему і досі не вирішили. Повідомили і органи місцевого самоврядування. Однак за словами старости, проблема, що виникла – не їх компетенція. Аби з’ясувати всі обставини відключення газопостачання звернулися у інстанцію, що займається обслуговуванням газових лічильників на території громади. Як повідомив представник, наявність заборгованості не є причиною відсутності газу. Основна, каже Віталій Шаркаді – унеможливлення доступу до газового лічильника пана Сергія, який навідріз відмовляється допускати працівників до установки. Також у службі повідомляють, що у лічильнику пана Сергія було виявлене втручання. З цією інформацією звернулися до споживача. Проте чоловік не з’явився для з’ясування обставин. Пан Сергій, в свою чергу, цей факт заперечує. Фахівці Закарпатської філії ТОВ “Газмережі України” кажуть, враховуючи, що власник одного з будинків не надає доступ до розподільного газопроводу (незважаючи на вимоги Кодексу ГРС щодо забезпечення цілодобового доступу Оператора до газопроводу), фахівці не мають змоги провести ремонтно-профілактичні роботи та усунути недоліки. Відповідно, за умови надання доступу до розподільного газопроводу, ремонтні роботи та відновлення газопостачання будуть проведені у найкоротші терміни.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

13 − one =