Виходь на світло! Акція від Держпраці

«Виходь на світло» – стартувала інформаційна кампанія від Держпраці, спрямована на роботодавців та працівників. Мета акції – донести важливість офіційного працевлаштування та сплати податків, зокрема, це актуально в умовах воєнного стану – коли будь-хто може втратити заробіток через війну. Фахівці Держпраці проводять візити і інформують роботодавців про важливість укладення трудових договорів, задля безпеки працівників і економічного розвитку України. Інспектори управління Держпраці відвідують заклади і нагадують роботодавцям та працівникам про важливість оформлення трудових відносин. В цьому ресторані працює близько 30 працівників. В ході візиту, фахівці Держпраці поспілкувалися з ними і перевірили дотримання трудового законодавства в закладі. З травня минулого року в ресторані працює Арсен – розповідає, влаштований офіційно, роботою задоволений. Вікторія працює тут третій рік. В студентські роки дівчина підробляла неофіційно, і такі умови її не задовільняли. Зараз Вікторія може порівняти незадекларовану працею та офіційне працевлаштування, і перевагу однозначно надає останньому. В ході роз’яснювальної роботи з’ясували – в цьому ресторані офіційно працевлаштовані усі робітники. В цьому питанні приватний підприємець Віталій принциповий: по-перше, сплата податків – це допомога економіці, а по-друге : захищений працівник набагато продуктивніший в роботі. Наступний заклад, куди прямують інспектори Держпраці – пекарня. Інспекторів зустрічають дві працівниці, які працюють на зміні. Загалом, в пекарні працює 4 людей з графіком 2 на 2. В ході візиту з’ясували – усі офіційно працевлаштовані. Олеся працює в пекарні вже 5 рік. Олеся розповідає про переваги на цій роботі. Такі роз’яснювальні роботи інспектори проводять на території всього Закарпаття в рамках акції «Виходь на світло». За тиждень кожен фахівець відвідує близько 15-20 закладів. Акція стартувала 1 липня. З моменту її початку і до 8 липня відвідали 130 закладів. Виявили 47 неофіційно працевлаштованих робітників. Інформаційна кампанія дає перші плоди. В умовах воєнного стану задекларована праця актуальна як ніколи, адже з податків фінансується армія. Тим самим, офіційне працевлаштування найманих працівників наближає нашу перемогу. Інформаційна кампанія спрямована на роботодавців та працівників, які з тих чи інших причин не вклали трудовий договір. Кампанія «Виходь на світло» триватиме 1 місяць. Після аналізу проведеної інформаційної кампанії можливі перевірки, у разі відновлення контрольно-наглядової діяльності. Тоді, в разі виявлення незареєстрованого робітника, інспектори будуть вдаватися до заходів. Відповідальність за незадекларовану працю – штраф у розмірі 8500 гривень, або у розмірі 10 мінімальних зарплат – наразі це 65 тисяч гривень.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 + eight =