Українці обирають українське! Під час повномасштабного вторгнення наша нація помітно змінила вподобання у бік українського медіаконтенту. У підтвердження цьому дослідження ГО «Детектор медіа». Згідно з яким, майже 85% українців повністю відмовились від російського медіапродукту. Закарпатці – тут не виключення. Досліджували «Детектор медіа» Індексу медіаграмотності українців у 2023, крім окупованих територій. За їхніми даними, український медіаконтент стали частіше споживати 50 з гаком % авдиторії. Ще майже 33% заявили про незмінність своїх уподобань. Сумарно – виходить високий рівень споживання контенту саме українського виробництва. Найбільше цікавляться наразі українською історію та культурою. Це 78 % респондентів і це більше на майже 40%, ніж до війни. Приємно, що серед і чимало молоді. Зросла зацікавленість українців контентом суспільно-політичної тематики на понад 27%. Проте у топі пошуку новин залишається військова тематика. Закарпатці також відмітили і якість українського медіаконтенту. Кажуть, над цим і надалі треба на державному рівні працювати, контролювати та вдосконалювати.