Туризм воєнного часу

27 вересня – Всесвітній День туризму. Зазвичай туристичне Закарпаття цілий тиждень радувало різними тематичними заходами та масштабними святкуваннями. Проте під час війни, обмежилися лише кількома: урочистості у обласній військовій адміністрації, кілька виставок, безкоштовних екскурсій та конференція в Ужгородському замку. Попри ситуацію в країні,  для краю туризм залишається у пріоритеті. Галузь треба зберегти, аби у мирний час отримати дивіденди. Адреналінова робота– так визначили туризм воєнного часу закарпатські представники індустрії гостинності. На питання, як одним словом окреслити ситуацію у галузі – усі без винятку відповіді оптимістичні! Закарпатський туризм з початку повномасштабного вторгнення пережив кілька фаз.  А проблем за цей час виникало чимало. Представники галузі визнають, криза є. Кожен напрям туристичної діяльності має свої особливості.  Закарпаття – край оздоровлення, реабілітації та відновлення. Так себе позиціонує наразі наш мирний регіон.    Попри ситуацію в країні, туризм – залишається пріоритетною галуззю для Закарпаття. Тому її треба зберегти. Проблеми є, викликів чимало, проте з таким тилом, можна і туризм розвивати в Україні. І де як не в мирних регіонах- як інаше рідне Закарпаття- адаптувати галузь до потреб сьогодення, аби працювати спільно на перемогу!

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × one =