Туристичний центр

Музей-юрта в селі Чома – складова грантвого проєкту «Збереження побудованої та інтелектуальної спадщини регіону Верхньої Тиси». Аби продемонструвати нову родзинку туристичної Берегівщини організували промо-тур для представників туризму Закарпаття. Відкриття туристичного центру заплановано на весну 2024 року. Левова частка проєкту вже реалізована, проте є ще над чим працювати. Крамниця крафтової продукції – незмінний атрибут туристичних локацій Берегівщини. Найпопулярніші – лекварі та вина. Відповідно туристи полюбляють їх дегустувати перед тим, як придбати. Тож як кажуть, якщо є попит – пропонують.    Подібні інформаційні тури у різні куточки Закарпаття практикують для представників туристичної сфери, аби самі знайомилися з новими локаціями, а потім дивували відвідувачів краю. Так розвивають туризм, підтримують місцевих жителів та економіку регіону.

Обвал дороги  Закарпаття

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15 + 14 =