Туристичний брифінг

Пандемія коронавірусу вдарила по закарпатському туризму. Збитки фантастичні, їх рахуватимуть у лютому 20201 року, наразі втрати 100%. 40% гравців туристичного ринку закрилися, хоча на початку епідемії прогнозували -25. Проте, у цьому фахівці вбачають і позитивне. Так, виживуть найсильніші і найкращі! Крім того, з’явилися нові види діяльності – до прикладу, онлайн-туризм, плр- туризм. Такі ж тенденції і по Україні. 10 мільярдів доларів вивозяться за кордон ( до прикладу, до Туреччини) , а ввозиться – 2 мільярди . Аби виправити це, треба створити умови для в’їзного туризму. Тим паче зараз сприятлива для цього ситуація, адже багато не поїхали відпочивати за кордон з остраху – це треба використати, як поштовх для внутрішнього туризму. Так, зараз активно іде промоція програми «Мандруй Україною». А от у Закарпатті над промоцією краю треба попрацювати! Також більше уваги звернути на маркетинг регіону. Крім того, на законодавчому рівні піднімають питання направлення туристичного збору власне на потреби туризму, а не соціальної сфери,як це зараз відбувається. Тоді галузь на Закарпатті, що входить у п’ятірку за обсягом цього податку, зможе розвиватися. Крім того, у новій редакції закону про туризм представлений буде механізм електронних реєстрів туробє’ктів, зокрема передбачено навчання, як потрапити у реєстр екскурсоводам. Важливо також не братися одразу за всі туристичні проєкти, а лише пріоритетні для краю, які «прокачають» туризм. Лубня –Волосате може стати першим в Україні туристичним КПП ! Адже 100 років люди живуть поруч по обидва боки кордону і не можуть перейти. Це буде перший кейс у світ – КПП , який працює саме на туризмі. До слова, це буде єдиний доступ у краї до Польщі. Крім того, розвантажить трохи Міжгірщину, зокрема Синевирський нацпарк, Свалявщину, які наразі переповнені туристами і, як виявилося, не готові забезпечити їх належним рівнем послуг. Також відзначили важливість велоінфраструктури і розвитку велотуризму як перспективного напрямку для краю. Говорили і про наболіле – розбір вузькоколійки ! Федір Шандор назвав це – туристичною трагедією краю. До боротьби з Укрзалізницею за її відвоювання долучилися закарпатські нардепи і власне Дмитро Нальотов. У результаті діалогу – підписали меморандум про співпрацю на благо розвитку закарпатського туризму між Закарпатською туристичною організацією і підкомітетом з питань туризму та курортів Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 − one =