Сервісний центр МВС нового зразка. Презентація закладу

Сервісний центр МВС нового зразка презентували на вулиці Автомобілістів, у селі Клячаново Івановецької територіальної громади. Це вже п’ятий сучасний сервісний центр МВС на Закарпатті і другий, який презентували під час воєнного стану в Україні! Попри ситуацію в країні, закарпатці та вимушені гості краю мають отримувати якісні державні послуги. Нагадаємо, до цього сервісний центр працював за іншою адресою у старій будівлі. На відкриття центру прибули: заступник Міністра внутрішніх справ України, представники головного і регіонального Центрів та обласної влади. П’ятий Сервісний центр МВС нового зразка запрацював у Закарпатті і другий за час війни! Цього разу по сучасному обладнали приміщення у селі Клячаново Мукачівської територіальної громади. Відтепер якісні державні послуги доступні для закарпатців та вимушених гостей краю, яких тільки на Мукачівщині понад 24 тисячі. Локацію обрали невипадково – зручна логістика, близькість до кордонів, а також саме приміщення просторе, створені умови для безбар’єрного пересування, подбали і про зону очікування та дитячий куточок, крім того місць для паркування вдосталь – на території одночасно можуть перебувати понад пів сотні автівок. Для зручності тут розміщений термінал електронної черги, талон якої можна взяти безпосередньо в приміщенні. Одним словом усе, аби люди зручно і комфортно отримували послуги. Наразі семеро висококваліфікованих співробітників надають майже дві сотні адміністративних послуг за принципом екстериторіальності. У планах – розширення штату. Адже навантаження на одного адміністратора значно зросло – через нульове розмитнення авто. Змінений і робочий графік сервісних центрів – тепер працюють з понеділка по суботу. Оновлений закарпатський сервісний центр презентували урочисто: заступник Міністра внутрішніх справ України, представники головного і регіонального Центрів та обласної влади. Стабільна і якісна робота сервісних центрів – такий головний принцип державної політики у сфері надання адміністартивних послуг озвучив Богдан Драп`ятий. Каже, один з векторів – переведення послуг в онлайн площину. Концептуально наразі працюють над відокремленням експертного огляду від сервісних центрів. Це дозволить реєструвати та здійснювати інші операції з авто через портал Дія.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

14 − nine =