Це – саме серце диспетчерської «Закарпаттяобленерго». Тут фахівці контролюють режим подачі електроенергії у краї, співпрацюють з диспетчерами в районах, аварійними бригадами та координують діялність у реальному часі. Ярослав Кудряшов каже, робота напружена і важка, адже це відповідальність за персонал та людей. А зараз ще й додалося через режимні обмеження виконання доведених лімітів. Попри те, що відповідати на дзвінки споживачів –це обв’язок кол-центу, краяни все ж знаходять номери і телефонують у диспетчерську. Основні зверененя наразі -подати напругу! Чимало нарікань та обурень за горе-графіки, точніше, їх недотримання. Доведеться щоразу роз’яснювати ситуацію. Диспетчерська працює цілодобово, фахівці змінюються згідно із затвердженим графіком. Це 12 годин без права на відпочинок. Лише у екстрених випадках диспетчери мають реагувати на дзвінки споживачів. До прикладу, коли пошкоджене обладнання, обрив проводів, аварійна ситуація. Напряму комунікують з усіма службами: безпеки, ДСНС, парвохоронцями. А також з колегами з 5 областей західного регіону та з підстанціями Укренерго.