У Хусті розпочався триденний семінар-тренінг для освітян громади «Освіта в умовах воєнного стану:виклики та перспективи». Мета заходу: поділитися досвідом кращих практик реалізації державної освітньої політики в умовах воєнного стану та децентралізації, покращити підходи надання якісних освітніх послуг для громад. Учасники разом з запрошеними фахівцями обговорили академічну автономію, як основу самостійного функціонування закладів освіти, ключову роль директора закладу освіти в ефективному менеджменті школи, реалізацію організаційної автономії шкіл. До офіційної частини заходу долучилася й регіональна координаторка Програми розвитку ООН у Закарпатській області Есма Умерова. За її словами, діяльність ПРООН спрямована на допомогу громадам у напрямку покращення надання всіх видів послуг, зокрема й освітніх. Зокрема на тренінгу говорили також про те, як успішно адаптувати освітні процеси в умовах воєнного часу. Керівництво Хустської міської ради активно сприяє розвитку освітніх процесів, адже це інвестиція у наше майбутнє, виховання досвідчених, мотивованих людей, які розвиватимуть нашу країну, каже Василь Сабадош. Окрім цього, у рамках заходу, передбачені різноманітні практичні заняття, зокрема щодо алгоритму дій директора школи у випадку булінгу учнів та майстер-клас з впровадження нейронних мереж для інноваційного розвитку ЗЗСО, метою якого є ознайомлення з платформами штучного інтелекту та практичним застосуванням під час роботи з документами. Загалом, протягом трьох днів семінару-тренінгу понад 150 освітян Хустщини разом з експертами з питань освітньої галузі всеукраїнського рівня обговорили кращі практики реалізації державної освітньої політики в умовах воєнного стану, використання сучасних інформаційних технологій в роботі. Захід відбувся в рамках проєкту Програми розвитку ООН «Посилення стійкості громад у регіонах України» за фінансової підтримки уряду Великобританії.