Обіцянка –цяцянка… – така приказка саме про людей, які вірять у шалені виграші, обіцяні у гарних рекламних кампаніях! До прикладу, купи якийсь товар і гарантовано виграєш 100 тисяч гривень чи іншу суму. А потім, ще зроби покупку, і так безкінечно! Довірливих краян, на жаль, немало! Це в основному пенсіонери, що, звісно, не від хорошого життя вірять у чудеса! Думають, що виграють готівку, і легко потрапляють на гачок таких фірм. Потім починаються повідомлення, листи, дзвінки – аби людина вже не відкрутилася! Це пані Розалія- ужгородська пенсіонерка, що попала на гачок рекламної кампанії «Народний шанс». У погоні за обіцяним виграшем з 2008 року дві з половиною тисячі гривень витратила на покупку різних товарів, без яких приз ніби-то не дадуть: це 50 г чай за майже 200 гривень, ніж для чистки овочів за 300 гривень тощо – список довгенький.Аби перевірити, як це працює – зайшли на сайт, тут просять зразу зареєструватися і надати свої персональні дані. Подана інформація про суму виграшу, ніби-то різних преможців з фото, а от умови акції – вибиває – «помилка». І так з різних коп’ютерів і телефонів. Тобто гарантій – ніяких. Дзвонимо за вказаним номером телефона. Впевнений голос на тому кінці дрота дає гарантію після першої покупки отримати виграш – і все людина, особливо без матеріальних статків – жертва такої рекламної кампанії! І подібних схем і пропозицій – в Україні – десятки! Правоохоронці краю, кажуть, жодного звернення про подібні випадки до них не надходило! А без підстави перевірити наявність складу злочину неможливо!Фахівці радять: не звертати увагу на такі пропозиції! Не давати свої персональні дані! Не перераховувати кошти без перевірки даних про фірму чи підприємця. Пам’ятайте: « Безплатний сир – тільки у мишоловці!». А обіцянка – цяцянка!