Наскільки добре працює митниця?

Соціологи громадської організації «Карпатські обрії» презентували результати моніторингу роботи Закарпатської митниці. Дослідження реформи митниці тривали протягом вересня-грудня. Також, отримали розгорнутий коментар очільника Закарпатської митниці. Кожні два тижні аналізували новини. Опитали 65 громадян України, які перетинали кордон. Перед українським пунктом пропуску респонденти стояли в черзі від 25 хвилин до 12 годин. Якість обслуговування з українського боку респонденти оцінювали вище, ніж іноземною. Серед проблем – найбільша кількість обрала черги. Були аварії і на об’їзній міста Ужгород. Досліджували чимало новин стосовно митниці, зокрема, серед них – про корупцію та контрабанду. Також, провели дві фокус-групи. Долучились 8 учасників, що займаються вантажними, пасажирськими та гуманітарними перевезеннями. Змінився перелік країн, куди експортують продукцію або перевозять людей. Змінилась категорія пасажирів. Найчастіше пасажири їхали до тих країн, які надавали прихисток. Загалом, серед проблем, з якими зіштовхнулись перевізники – довгі черги, якість комунікації з підприємцями, людський фактор, та зниження об’єму роботи.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

nine − 5 =