Закарпатці скаржаться, що коли вимикають світло, не працює інтернет, іноді не має і зв’язку – що робити, куди звертатися у екстрених випадках. Служби порятунку 101 та поліція – 102 – працюють безпербійно незалежно від ситуації з відключенням світла і додзвонитися без проблем, запевняють їхні речниці на Закараптті – Наталія Батир та Анна Дан. Адже відносяться до об’єктів критичної інфраструктури. Проте у випадку необхідності забезпечені додатковим резервним живленням – генераторами. Передбачили й додаткові лінії звязку – номери вказані на офіційних сайтах. Щодо виклику швидкої – тут теж подбали про альтернативу. Мова про генератори, екофло та старлінки у всіх підрозділах екстренки краю. Анатолій Пшеничний каже, наразі 4 оператори покривають мережу – і автоматично переключаються з одного на інший у випадку погіршення зв’язку. Якщо працює домашній інтерент, варто скористатися додатками екстренки у вайбері, телеграм, Вотсап, Сігнал і написати про проблему. Номер аварійної служби газу 104 – також працює безперебійно, запевнила речниця ГАЗМЕРЕЖІ у краї Ольга Павлова. Подбали про альтернативний зв’язок зі споживачами і у Закарпаттяобленерго. Тому Закарпаттяобленерго розробили і запровадили кілька альтернативних сервісів для споживачів, каже Наталія Петерварій. Також доступна інформація у реальному часі та можливість зворотнього зв’язку на офіційних сторінках фейсбук, телеграм, вайбер. Якщо додзвонитися до колцентру не змогли, каже речниця Закарпаттяобленерго, а інтернет є – варто зайти на сайт. Ще один новий сервіс – так і називається «Відсутня електроенергія – дізнатися причину на цей час», який миттєво дпоможе розібратися у ситуації.