За лаштунками кол-центру Закарапттяобленерго- вперше. Попри те, що це – режимний об’єкт, знімальну груп таки запустили, аби зазирнути у життя служби зсередини. Телефон, навушники та комп’ютер – так у всеозброєнні працівники кол-центру реагують на дзвінки споживачів . Праціваники забезпечують зв’язок зі споживачами цілодобово. При необіхідності комунікують із фахівцями. Аби забезпечити обробку усіх дзвінків у зв’язку із ситуацією у енергетиці країни, тут створили додаткові робочі місцяі добрали персонал. Також найближчим часом запрацює чат-бот обленерго у соцмережах, щоб розвантажити працівнитків кол-центру. Варто зауважити, той, що зараз активно використовують закараптці – не має відношення до обленерго, правоохоронні органи вже про це попреджені. Працівники обленерго рекомендують дізнаватися інформацію лише з офіційних джерел!