Відвідати Дубаї, Єгипет, побувати всередині людського організму та навіть поплавати разом з китами у Тихому океані не виходячи з класного приміщення – все це доступно учням закладу освіти у селі Нижня Апша завдяки окулярам віртуальної реальності. У рамках міжнародної взаємодії між Агенцією регіонального розвитку Закарпаття та представниками Словаччини та Румунії Нижньоапшанському ліцею вдалося отримати новітнє цифрове обладнання для покращення надання освітніх послуг для учнів. Вчителі закладу чи не щодня використовують сучасне технічне устаткування на своїх уроках, що дозволяє урізноманітнити навчальний процес та дозволяє краще засвоїти матеріал школярам. Працівники ліцею зізнаються, з впровадженням цифрових технологій у освіті побачили позитивну динаміку серед учнів. Діти мають можливість не лише прочитати про будову тіла людини, чи історичні процеси, що відбувалися у різних державах світу, але і відчути себе учасниками тих чи інших процесів. Найчастіше, обладнання використовують на природничих предметах. Адже як розповідає очільник закладу, для таких уроків доступно більше навчальних програм. Школярі зізнаються, обожнюють уроки з застосуванням такої техніки, тому і навчатися стало в рази цікавіше. Цифрова освіта – один з провідних напрямків, тому у ліцеї надають їй особливу увагу. Окрім Нижньоапшанського ліцею, європейське обладнання отримала і гімназія у селищі Солотвино. Тому учні мають можливість навчатися за європейськими практиками та розширювати свої знання у сфері цифрових технологій.