Інформаційна гігієна

Оксана Мороз  на прикладі  із соцмереж розповідає, як  працює російська пропаганда. Ще кілька років тому спільно з психологами, відома українська відеоблогерка та письменниця розробила курс лекцій з інформаційної гігієни «Як не стати овочем». Розпізнати брехню в соцмережах чи то в ЗМІ, а ще як формувати інформаційну гігієну в сімї  жінка навчала   ужгородців. Різноманітні безкоштовні тести чи то ігри в соцмережах, жалісні чи трагічні ілюстрації: під цим всім нерідко ховається потужна , інформаційна зброя. Ворог зчитує інформацію, а ще різними методами намагається маніпулювати суспільною свідомістю. Про психологічні прийоми, які використовують в інформаційному просторі розказала сімейна психологиня  Катерина Гольцберг. Зазвичай вебінар лекторки проводять онлайн. В Ужгород приїхали очно в рамках проєкту «Європейські канікули в Ужгороді», який започаткували у фонді Андрія Півня. Ужгородці розповідають, курс видався корисним та цікавим. Всі учасники лекції мали нагоду задати свої запитання лекторам, а по завершенні кожен в подарунок отримав книгу Оксани Мороз «Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі».

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

thirteen − 7 =