Засилля рекламних носіїв. Вплив на свідомість

Засилля реклами – справжня антивізитівка Ужгорода. Вулиці обласного центру перенасичені білбордами, сіті-лайтами та іншими рекламними носіями. Не додає привабливості місту і їх зовнішній вигляд. Чимало з них пошарпані та неохайні, а території навколо – засмічені. Очистити вулиці та впорядкувати ситуацію із зовнішньою рекламою ініціюють депутати Ужгородської міської ради від фракції «Рідне Закарпаття». Облуплені, покривлені та іржаві. Різних розмірів, кольорів та форм. Вони усюди по місту: на тротуарах, будівлях, транспортних колах та поміж газонів. САме засилля білбордів – перше, що бачать туристи, приїжджаючи до Ужгорода. Люди кажуть: за різнобарвною рекламою не видно краси старовинного міста. Офіційно в Ужгороді наразі є майже півтисячі різних рекламних конструкцій. Ще кілька десятків – встановлені самовільно. Надходження до міського бюджету від оренди землі під ними – мізерні. Адже ставки не переглядали упродовж останніх дев’яти років. Від 850 до 1700 гривень – штраф за неналежне утримання рекламних носіїв. Ці гроші мали б поповнювати міський бюджет, якби орендарів притягали до відповідальності. Однак, схоже, штрафи не дуже лякають підприємців. Бо недоглянутих рекламних конструкцій – чимало. Створити зрозумілі правила гри на рекламному ринку, очистити місто від незаконних білбордів та залучити додаткові гроші для Ужгорода пропонують депутати міської ради від фракції «Рідне Закарпаття». Відновлювати туристичну привабливість в Ужгороді почнуть вже у березні – з демонтажу 47 самовільно встановлених рекламних носіїв. Депутати з фракції «Рідне Закарпаття» сподіваються: незабаром білбордів і сіті-лайтів на вулицях і площах обласного центру значно поменшає. Особливо – в історичному центрі. А ті, що залишаться, матимуть привабливий вигляд.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × 1 =