Хибні, непрофільні виклики та неідентифіковані пацієнти є гострою проблемою закарпатських лікарень. За останній місяць 40 таких пацієнтів привезли в Ужгородську центральну міську клінічну лікарню. На період зими хибних викликів стає все більше: безхатькам немає де зігрітись, розповідає Сергій Боднар, начальник відділу експертизи якості надання медичної допомоги.За словами Сергія Боднара, від одного пацієнта за добу може приходити по 5-7 хибних викликів. Кожен такий виклик завдає шкоду службі екстреної медичної допомоги. «Наша справа – зателефонувати вам, а ви приїжджайте і оцінюйте стан» – з такими словами телефонують перехожі, викликаючи швидку на людей в стані алкогольного сп’яніння. Працівники екстреної медичної допомоги везуть таких пацієнтів в Ужгородську центральну міську клінічну лікарню. Наразі там перебуває двоє таких пацієнтів, розповідає завідувач екстреної медичної допомоги Маріанна Кіш. Один з них встиг завдати клопоту лікарям. Проблема полягає в тому, що такі пацієнти часто не мають жодних документів, які допоможуть ідентифікувати особу, каже завідувач відділення екстреної медичної допомоги Володимир Шпонтак. Лікарня виконує свої зобов’язання – лікує хворих, проте, що з ними робити далі? На думку Володимира Шпонтака, проблему можуть вирішити притулок для безхатьків та витверезник для осіб у стані алкогольного сп’яніння. Такі пацієнти не тільки паралізують роботу швидкої, яка може спізнитись до людей, які дійсно її потребують. Часто вони порушують порядок в лікарні. Згідно статистики, близько третини викликів швидкої – непрофільні.