Стан закарпатських доріг – наболіла тема. Періодично місцеві жителі, котрим увірвався терпець, перекривають автошляхи, аби показати чиновникам, що рішуче відстоюватимуть свої права. Так, цього року на відновлення автомобільних доріг державного значення в областівиділено 1,3 млрд гривень. Мільярд 300 мільйонів гривень на дороги державного значення і 406 мільйонів гривень на місцеві – у 2020 році на ремонт автошляхів краю виділено найбільшу за останні роки суму. Проте закарпатці обурені, адже щороку виділяють кошти на відновлення інфраструктури, але до європейських доріг ще дуже далеко – коментарі про недопрацювання обласної влади та піар з їх боку. «Люди не повинні витрачати три години на дорогу там, де фактично їхати лише годину. Водії не мають “бити” на ямах своїавтівки». – написав очільник Закарпатської ОДА на своїй сторінці у Фейсбук. 905 кілометрів – така протяжність доріг державного значення на Закарпатті. Це, до прикладу, міжнародна траса «Київ-Чоп», національні автошляхи, «Мукачево-Рогатин», «Ужгород-Самбір», «Хуст-Долина» і так далі. Всі вони знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг, яка є структурним підрозділом Міністерства інфраструктури України.
Адже платять податки, зокрема акциз на пальне тощо, то ж мають право вимагати покращення інфраструктури, якості проведених підрядних робіт, одним словом, аби гроші не «на вітер»!