З новою назвою. Ребрендинг підприємства

Підприємство «Алекс» вже понад 20 років сумлінно працює на благо людей, забезпечуючи їм щедрий потік мінеральної води. Продукція під торговою маркою «Поляна Срібна» завдяки смаковим якостям та лікувальним властивостям здобула загальне визнання не лише в Україні, але й далеко за її межами. Представники підприємства кажуть, у зв’язку із виходом на міжнародний ринок, вирішили здійснити ребрендинг, змінивши назву торгової марки на «Вершина». Директор підприємства каже, вони постійно розвиваються і підвищують рівень виробництва. Саме Вершина – єдина Закарпатська столова мінеральна вода, яка пройшла всі етапи визнання компетентними органами, як в Україні, так і Європі і наразі внесена у Європейський реєстр природних мінеральних вод. Окрім відсутності жодних протипоказань, вода «Вершина» наділена не аби якими позитивними властивостями для організму людини, каже П. Наталія – заступник директора МПП «Алекс». П. Наталія додає, працездатність організму людини багато в чому залежить від кислотно-лужного балансу. Нераціональне харчування з високим вмістом кислот призводить до окислення організму і порушує нормальне функціонування внутрішніх органів. Оскільки, «Вершина» – лужна вода, саме вона є відмінною профілактикою різноманітних захворювань травної системи. Наталія Асталош переконує, мінеральну воду «Вершина» необхідно вживати кожного дня. Завдяки своїм властивостям, вона дає змогу краще відчути смак будь-якого іншого напою.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

three × three =