Вимагати якісне

Те, що навіть їжа стає задоволенням не з дешевих – так складається останнім часом. Не менш обурює людей, коли у продуктах вони виявляють не надто приємні сюрпризи. В Ужгороді, на одному з ринків жінка купила свинину, а в ній – туша пацюка. Якість обслуговування та страв – важливий фактор іміджу об’єктів торгівлі та закладів громадського харчування. Так, відвідування кафе, барів чи ресторанів – звична справа, але не дешева. Тому, зрозуміло: закарпатці прагнуть отримати належний рівень сервісу та позитивні емоції від відвідування цих закладів. Громадяни повинні знати куди звертатися, як захистити свої права та як отримати відшкодування за неякісні товари та сервіс

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

six − 5 =