Відродження Боржавської вузькоколійки

Ще на початку року ідея туристичного маршруту Боржавською вузькоколійкою почала переходити від обговорення до активних дій. Завдяки Міністерству інфраструктури України Закарпатській облдержадміністрації та закордонним партнерам, зокрема з Німеччини та Швейцарії, вже на днях ретро-потяг, привезений з Кіровоградщини на Закарпаття, вирушить у свій перший рейс Боржавською вузькоколійкою. Під час подорожі туристи матимуть нагоду не тільки проїхатись ректор-потягом, але й побачити різного роду атракції, які є візитівками Закарпаття. Сам проект отримав статус пілотного, а це означає що триватиме він тільки один місяць. Що буде далі, сказати напевно координатори проекту не можуть, оскільки сам ретро-паровоз повинен повернутись на Кіровоградщину, однак керівництво краю, через Укрзалізницю, намагається домовитись аби залишити його в краї й надалі. Разом із тим, прагнуть відродити всю Боржавську вузькоколійку, протяжність якої понад 120 км. Як розповідає радник міністра інфраструктури, міністерство зацікавилось відродженням всієї мережі Боржавської вузькоколійки. Однак втілити це в життя ще цього року, враховуючи фінансові затрати- неможливо.Тож пішли іншим шляхом, а саме поступовим відновлення вузькоколійки, і запровадження туристичного маршруту на відрізку від Виноградова до Хмільника, цьому доказ. Вартість квитка ще уточнюється в Укрзалізниці, однак координатори проекту називають суму не більше кількох десятків гривень. Що ж стосується графіку, то курсуватиме потяг щоп’ятниці й щосуботи та впродовж місяця здійснить 16 рейсів

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one − 1 =